December 19, 2015

FOOD REVIEW : 4 FINGERS MIDVALLEY YANG MENGGIURKAN




assalamualaikum , hai!
lama dah kan aku tak buat food review? sebabnya aku biasa makan benda benda sama je. semalam aku teringin pulak nak try satu kedai baru ni. so aku ajaklah member member aku pergi. siapa lagi kalau bukan mikey dengan weng yan. mula mula tu aku ingat macam mahal sangat tapi bila aku phamplet dia lahai! standart je harga dia. so why not?


PRICE 

untuk seorang makan complete set rm20.90 . satu set ada 6 pieces ayam. 6 okay! ada fries, ada air.
ala kira macam ko makan kfc gak la. cuma rasa dia berbeza. jauh beza dari mcd,kfc,texas semua tu.


rasa dia memang win! kau tengok jela gambar kat bawah ni k?


oh dia pun ada set jimat untuk 3 orang . rm54.70 je untuk 3 set . mengandungi 18 pcs ayam
perisa dia kami campur campur. sos dia punya nama memang aku tak ingatlah . dah nama pun baru sekali makan kan?







TASTE 
rasa 4 fingers ni of course la sedap. apa yang unik dia kat sini rasa fries dia. dia ada dua perisa samaada kimchi atau seaweeed. bagi manusia yang tak suka kimchi atau seaweed jangan risau rasa dia tak strong sangat pun. cuma just nice . tak terungkap kesedapan dia tu.


aku puji ikhlas ni kau tahu. kau ingat owner 4 fingers tu ada payung aku makanan free ke?
(ekhem kalau anda baca entry saya , nak payung pun takpe saya suka benda benda free ni)

ni muka peneman aku semalam. actually ni semua idea aku dengan mikey. lagipun ni kan last month aku kat sini. so kira macam spend masa masa la konon ni har har har



lagi satu uniknya kat sini. lepas je kau order makanan dia bagi kau air dengan 
benda ni. mula mula aku cam terpinga pinga gak. rasa nak mengamuk pun ada! 
woi mana makanan aku woi! aku nak makanan ni apa benda bulat kau bagi aku ni?
(aku memberontak dalam hati). aku usha pelik je kat cashier tu.

CASHIER TU TENUNG AKU, AKU TENUNG CASHIER TU

last last mikey ambik benda tu dari tangan aku.

dia kata  : hei una, u  jangan bagi malu i. ni benda bila bunyi nanti baru kita pergi ambik makanan kita.
nampak ni! baca!




hahaha tersipu sipu aku kat situ. terus senyum kengkonon ayu padahal kau...

sikit je lagi nak bertukar jadi hulk. aku kan kalau dah lapar macam tak betul sikit.


oh ya location lain 4 fingers ni aku tak tahu. kalau nak datang midvalley je k?


dia terletak dekat lower ground. kau jangan cari kat tingkat lain sampai kiamat la kau tak jumpa.


hahaha.


k aku nak update entry lain plak kejap lagi. bye bye korang XD



No comments: