December 2, 2015

resign and friendship.




hello december.


diam tak diam hampir setahun. hampir setahun aku meninggalkan dunia construction.

gila betul. cepat masa berlalu . aku  rasa macam baru semalam je aku bersusah payah siapkan report dengan pipah. telinga pun masih pedih dek kena maki selalu ketika meeting dengan orang sime darby


namun begitu, aku sekarang kenalah terima hakikat. masa tidak menunggu kita. 



apa yang berubah sejak dua menjak ni? banyak sangat. banyak sampai aku confused nak sedih ke nak gembira. walaupun adalah banyak yang sedih tapi syukur alhamdulillah yang gembira tu setidak tidaknya mampu buat aku senyum sepanjang hari. 




hurmm untuk pengetahuan korang aku dah pun hantar resign. sedih?

gila tak sedih? aku ni bila dah rapat dengan orang aku jadi clingy. aku suka berkawan walaupun  air muka aku tak menunjukkan macam aku  suka berkawan. tolonglah paham aku suka berkawan . aku memang awkward . aku tak tahu macam mana nak say bye bye kat budak budak tu nanti. 



yang pasti bye bye adik adik. thanks for frienship tho.


nanti akak lawat adik adik ye. hahaha. haritu masa aku send resign letter boss aku ajak jumpa.
berdebar ni.berdebar macam jatuh cinta plak. hahaha kepala otak betul perasaan camni .




harini aku demam, tak tahulah nak mc ke camner.  makin teruk nampaknya. 



adik adik jaga diri ye bila kakak takde? :')



jangan malas malas , majulah cupcake demi negara! *tetiba*



dah dah una jangan sedih sedih. bukan jauh mana midvalley tu.
nanti kalau aku free aku datang sana ye adik adik? :')


okay ni nak tuju lagu untuk korang. dengarlah.. ^^V








No comments: