December 14, 2015

if you have a dead wish, please don't drag everyone with you




harini aku tak berapa sihat. semua berpunca daripada seorang lelaki yang sembur asap rokok dekat bus stand pagi tadi. macam nilah. aku sebenarnya tak kisah dan tak ambik peduli jika sesiapa nak merokok. it is their choice. tapi..... spesis bangang macam pagi tadi tu aku tak boleh tahan



aku dah duduk jauh jauh tau. tak tahu apa masalah mamat gila tu datang dekat sembur asap rokok dekat muka aku. sharing is caring hanya boleh dipakai jika kau nak kasi info bermanfaat ke apa. 

ini kasi asap. kepala hotak kaulah. ingat aku hadap sangat bau nafas rokok kau tu?


akibatnya pagi tadi aku terkejar kejar ke farmasi beli ventolin evohaler. 


aku dari kecik ada masalah paru paru. benda ni aku tak suka nak cerita. sebab penyakit aku bukan serious sangat. dulu ye la serious. tapi harini punya hal boleh buat jadi serious balik

6 kali weh. 6 kali aku sedut pump tu harini.


aku tak suka bergantung pada benda ni , tapi harini tahap terdesak dia tuhan jelah tahu.


sekarang dah okay sikit.


moga lepas ni tak adalah spesis bangang macam ni lagi.




No comments: