September 9, 2011

bosan? sila keluar! suka ? masukkk.. masukk!

hai korang,lama aku tak update
jadi aku anggap korang rindu aku
walaupun sebenarnya blog ini tiada reader constant
sebab tak ada tarikan langsung blog ni
aku minta maaf dari hujung bulu mata sampai hujung bulu kaki *hehe *
aku memang macam sombong kot
sebab tak reti nak gi kunjung blog orang
aku bukan macam tu aku cuma tak cukup masa
sekarang dengan kesihatan tak mengizinkan
aku tak dapat nak fikir idea yang bernas
jadi aku menganggap ni entry mintak maaf
sekarang aku nak terjah blog semua orang yang update
sebab line tengah laju..
HAHAHAHA

btw terimalah dengan terbuka gambar budak debab ni

anak unta menari-nari
anak gajah melompat-lompat
kalau korang tak suka blog ni
  please ok  jangan mengumpat?

8 comments:

Unknown said...

cantiknya tuan blog. :D

Unknown said...

kami sume sayang una.

heeehhee

Umie Nadhirah said...

unaaaa.. unaaa.. santek..

Hafizin Jamil said...

haha..festime datang blog ni..

Unamn said...

@salwa.. amaaigadddd cantik hape ni? seyes debab la saye.

Unamn said...

@nub una pun sayang nub.. ecececeh

Unamn said...

@umie... =-=' trimasx umie tapi hkikatnya tak pun.. umie tu lagi cntik comel,kecik putih jeles tau..

Unamn said...

@ hj.. dh agak dh sebb blog ni x pemes pun