September 18, 2011

perut macam permepuan mengandung.. oh demmit!

okay aktiviti di sunday morning macam tak ada.
sebabnya laziness ni telah lama menyelubungi diri
ambik laptop, buka laptop aku taip laman sesawang facebook,..
beberapa minit kemudia bukak tab baru, sambil menggeliat...
aku taip pulak twitter .
dan semestinya aku merepek lagi.. >.<
jadi cepat2 la unfollow aku  kalau tak suka get it?

ermmm.. malam tadi aku pakai mesin gintel
tujuan? aku nak kurus la..
so benda tu panas an? bakar lemak la ..
memang menggaru la kat perut tu
perut aku macam perempuan mengandung..
seyes ! kalau orang tanya berapa bulan ni dik?
memang ni makan dia *sambil tunjuk penumbuk*
then aku dh duduk bilik sorang2 semalam saja  la aku
aku nak tengok kan so aku just pakai dua benda je,
sila faham sendiri 2 benda apa..
so aku tengok shit! ade 3 spot tempat yang lemak suka kumpul
satu bahagian *aku tak payah cerita fikir sendiri*
second perut ..
third peha.. >.<

aku ade la mintak suggestion,how to reshape my body?
dulu masa form 4 berat aku 53 camtu..
sekarang ak malas nak cerita
dulu aku ade cakap aku diet kan?
memang aku diet.. turun 10 kilo camtu berhenti..
nasib baik naik satu 2 kilo je..
haha ni ade berbaki kilo kilo an lagi aku nak turun..

so .. aku memang on diet pun..
psst aku beli mesin gintel tu dari awal tahun lepas..
kalaulah aku rajin pakai konfirm aku dah kurus
tapi tu la manusia dah ade depan mata tak nak guna..

>.<

p/s: sape2 nak join kita lumba?

3 comments:

Anonymous said...

go una go. insya'allah dengan usaha yang kau ada pasti berjaya punya.

Unamn said...

hahaha tq wawa,, kau untung an dh kurs dh :)

Unknown said...

chaiyokk!