September 17, 2011

menjaga kulit adalah essential bak kata omputih........"

sebenarnya aku nak terus terang , aku ni bukan la lawa macam michelle phan tu ,bukan nak jadi make up guru ke retis ke tak tak tak..
aku cuma nak jaga la sikit diri ni,tak adalah nanti serabai je ,
pasal aku ni perempuan kan? walaupun aku dah ade boyprend .. aku nak jugak kenyit2 mata dengan orang lain ..ahaks! gatai na..
hehehe keji betul statement aku tu..
ekceli aku nak rasa confident ,ye la zaman sekarang ni
muka kalau sememeh je.. susah la orang nak ambik kerja
tak caya? cer try sekarang tengok berapa company yang ada hati kudus nak amik kita kerja kalau tak jaga penampilan?


aku tertarik dengan cara michelle phan menjaga kulitnya ,
sesiapa yang aadicted kat video dia macam aku tahulah pasai ape
 hehe cuma aku ni suka nengok buatnye maleh
(maap ler yob teman ni rindu bebenor dengan negeri teman)

tapi start sekarang ni nak buat ler ye..

p/s: sk2 mahal kan? kalau aku kaya mesti aku beli,..;)