September 23, 2011

i'm not goin to tell you .. =-=' whattheshittythingsever

hari ni aku merasa amat tertekan.. menekan ditekan.
sangat stress.. sehingga melodi hati aku ni dah macam2 ade.. nak marah .
tapi kena hormat juga.. entah la aku tak tahu apa aku nak cakap
nak tak nak aku luah juga..


projek..
aku buat dengan tekun semalam bersama 2 orang kawan
amat ajaib sekali aku tak pernah setekun itu.
kalau ikutkan aku.. memang projek tu aku abaikan tapi bila fikirkan itu semua markah aku dan mereka
aku gigihkan jua..
semalam kawan aku jumpa si lecturer
dia kata ok. awak guna ni .. ni dan ni..
memang ada contoh,nak pinjam tak diberi.. suruh dibuat sendiri.
aku baru jumpa benda design ni.kalau dah 2,3 sem belajar bolehlah suruh buat sendiri
tapi tak apa aku buat juga.. aku sedar aku pelajar dan dia pensyarah yang aku hormati.


bila dah siap aku sedar deflection aku fail(sebenarnya tak fail kami tersalah tulis je simbol < dan >  tu
dia tak check kami punya dia suruh aku buat semula,dateline tu hari ini la..
jika deflection salah maka. saiz dia aku knea tukar juga.. maka 3/4 aku padam..
dalam kertas conteng masih ada salinan yang aku buat,
aku teliti balik
kemudian kawan aku tegur yang aku buat tu betul..
MEMANG BETUL!

kemudian dia kata buckling dan bearing juga salah ..
aku buat juga,..
mula2 dia bagi formula lain pada kijah.. bila kawan aku tegur
dia tukar pula formula lain
kadangkala aku pelik..
siapa student siapa lecturer
aku pun salah juga,bukan aku sengaja nak marah dia,aku cakap je..

sebelum ni dia pernah kata kalau fail tak perlu design semula
aku tengok contoh kawan kami yang dah ambil subjek ni
mamat ,dia punya deflection fail tapi tak perlu buat semula
lecturer tak samala ..
aku cuba tenangkan fikiran jap memang rasa nak marah..
tapi aku kawal
aku tahu ilmu tak berkat kalau kita cari gaduh dengan  lecturer sendiri



maaflah aku manusia
tahu rasa penat,tahu rasa marah
aku cuma tertekan
 esok nak makmal pula
ada banyak kerja menanti


p/s: aku penat .. aku perlu rehat

No comments: