January 10, 2012

ini semua kenangan kita bersama =)

assalamualaikum,
harini ada lawatan MQA untuk renew kelayakan sijil diploma ni. aku sendiri tak pasti la setiap berapa sem kena renew . kolej swasta kena buat benda ni rutin. maka kawan-kawan telah menunjukkan reputasi sehabis baik mereka.haha kemain hensem  lagi mereka. perubahan drastik tahap kritikal * kritikal yang baik*.
dari kiri: afiq ,irfan,onchair,syazwan,haziq.

handsome tak kawan2 aku?
kalau nak puji silakan, diorang tak ada blog jadi mereka tak tahu.
kalau depan depan tak usah la puji. lagi2 irfan .
*mampus aku kalau dia baca*



ni gambar hari kedua lawatan MQA.mereka bff.

so ini la  penghibur kelas ni . antara mereka ni irfan paling banyak cakap
manakala onchair dengan lawak selambanya. lepas buat lawak muka selamba je. aku gelak dah setengah mati  boleh buat muka relaks. cis!.
haha



manusia yang tersenyum lebar umpama kelebaran lebuh raya karak ni
adalah qawiem ataupun nama saintifiknya que.
dia agak bijak orangnya.

sengaja aku tulis pasal mereka-mereka ni sebab tak lama lagi semua pergi jauh. entah bila nak jumpa aku pun tak tahu.banyak sangat kenangan kat kolej ni.walaupun aku nampak macam tak friendly sebenarnya aku friendly*korang diam, aku tahulah aku tak pandai buat ayat*

dan kawan kawan perempuan yang aku sayangi.. =')
seperti mereka ini.

ciklya,ain, paan


echa,wawa,kak fiza


kem ibadah 2011 (semester 5)

jamuan raya terpaksa rela (semester 5 2011)

makan-makan DDA (buka puasa)yang free hair tu aku.
ye gemuk i know


yana dan ct =)


yang baju hijau tu kijah yang baju biru tu fyfah

sayang sayang aku =)





mesra kan? =')
kalau nak letak gambar banyak2, mungkin tak muat satu page kan?
tapi bila aku tengok gambar-gambar lama rupanya dah banyak benda yang kita buat sama-sama.
ternyata masa mencemburui kita *ayat ceramah*

kem ukur 1&2 di melaka, aktiviti mentor mantee,bbqdekat tepi batu di teluk cempedak,lawatan tapak di putra square,dinner DDA,jamuan raya terpaksa rela oleh puan jueita,makmal 1,jamuan raya kat rumah puan gee dan banyak lagi.

aku rasa korang mesti ingat masa kita kem ukur dulu,
waktu miza masih ada korang buat surprise kat dia siap baling tepung jadi zombie terus dia malam tu.
malam tu aku seronok sangat walaupun bukan birthday aku.
kemudian esok pagi kita mandi pantai ramai-ramai, tak sampai berapa minit mandi kena marah dengan orang UTM, sebab pagi tu hari last kan? ade majlis penyampaian hadiah .
dan aku juga ingat masa kem ukur dua, kita semua kena halau dari padang masa mengukur oleh budak2 kampung yang nak bola.
sikit je lagi nak siap. tuhan je yang tahu berapa bakul dosa kita dapat akibat memaki maki mereka yang mengacau kerja kita masa tu. dah la makian secara berjemaah. HAHA.


ingat waktu ni? =')

masihkah korang ingat jalan ini? =')
ni jalan kita buat ukur aras dulu.

malam bbq  =)

bbq dekat teluk cempedak =)

dah rasa macam adik beradik kan kan? biasalah kalau ada yang tergusti, tergigit, terasa, termarah terdengki. macam-macam kan kan?
sedikit sebanyak berkawan dengan korang boleh menceriakan hari hari aku yang agak suram.  kalau nampak aku tak gelak sebenarnya aku tengah gelak dalam hati.

okay kalau aku bebel lagi berkemungkinan sampai tahun depan tak habis. gambar korang banyak sangat .
nanti aku buat slide okay ? =)


p/s: friends, everytimes i missing 'us' i will read this all over again.




2 comments:

cHhUbIe's said...

una msukn gmbar sy yg x kiut...hahahahaahha...but everything is good..thankss

shamyheart said...

nice.

sukanya tengok gambar2 tu =)