November 15, 2010

balik balik balik weeeeeeeeeee

waaa.. dapat balik
yeah.. dapat balik!!!
3 bulan dh tak balik
sumpah rindu rumah!!
tapi t rindu plak kat dia..
hmm.. sebenarnya una tak nak balik
tapi bila ade kejadian tetak menetak orang kat kuantan
una jadi seram.
kejadian tu memang dekat sangat ngan hostel.. 
macam mana nak decribe eah..
ibarat jarak plaza imbi dengan low yat..
(eh macam tu ke? lebih kurang dekat la..)
bf una kan sewa umah kat kawasan flat tu
besela student takkan sewa umah banglo kot..
then.. pagi kejadian tetak menetak tu.
dia ade kat umah
tapi dia tak dengar ape2 (sebab dia tidur)
padahal tingkat bawah dia je..
una takut tak terbayang,..
rasa nak suruh dia blah dri rumah tu..
terbayang macam mana rupa pedang samurai tu...
eeeee ngeri gila...
so dengan itu
mama suruh una balik..
dia kata kuantan bahaya..
(dia tak tahu anak dia kalau mengamuk lagi bahaya,,)
makan sorang2 dengan pedang2 tu sekali(bajet disitu)
k lah babai..
una busy sikit.. esok una blogwalking tau.. tata
Post a Comment