November 7, 2010

berminat jadi penjual lens?(tambah income)

modal sikit..rm50 sahaja
untung banyak(ATas usaha)
bila kamu mendaftar
kamu berhak atas bisness kamu
maksudnya suka hati kamulah nak letak harga lens tu berapa
let say pemborong beritahu kamu
harga lens jenis ini rm34 termasuk penghantaran
jadi kalau kamu nak untung rm 10
juallah rm44
kalau nak untung rm20
juallah rm54
jelas?
dan yang lebih istimewa
kamu jual pada orang..
duit bank in kepada kamu mengikut harga lens ditetapkam
kamu bagi duit kepada pemborong cuma harga asal
yang selebihnya kamu punya
dan dan dan
pemborong yang akan hantar lens itu kepada customer kamu.
mudah kan?
sangat2 mudah..


biz ni sesuai sangat untuk suri rumah tangga,student ipta atau sekolah menengah
jangan risau lens pasti akan sampai  kepada customer kamu
so untuk keterangan lebih lanjut
sila add facebook saya

kalau anda tak berminat dengan biz ini
tapi masih nak tambah income
anda carikan saya agen lens sebanyak yang boleh
(pastikan dia serius )
minta pada dia rm50 yuran seperti yang saya nyatakan diatas
anda cuma bank in kepada saya rm40
dan rm10 milik anda
mudah kan?
jadi kalau berminat nak carikan agen untuk saya
sila addd fb saya seperti tertera di atas.


4 comments:

Keyrill Eduardo Willeyhem said...

still sekolah lagi nih...heheh! klau dah berumur 20++ nantilah ek! ;)

Unamn said...

huhu

Anna Boleyn said...

wahh...ada bisnes rupanya una ni. semoga makin maju. :)

Unamn said...

thnx anna