November 4, 2010

katakan kenapa?


huhu.. nak cerita ni tau3
tanpa segan silunya
una pun xthu kenapa
n sejak bila una jadi sengal2 ubi n lurus bendul
xde lah bendul sangat
asyik kene gelak je..
una dah cuba untuk jadi normal
tapi normal  una tu abnormal bagi orang lain
mungkin cara una berfikir tak macam orang lain
orang akan pelik bila berjumpa seseorang yang bertentangan dengan dengan dirinya
ouh chidish ke aku ini?
korang tengok una tulis kat blog ni normal je kan?
kan kan kan?
 macam manusia kan?
tapi kenapa orang ingat una pelik
katakan kenapa?
Post a Comment