November 9, 2010

cerita itu tentang aku

tadi bayangan si misteri terlintas di ruang kepala
kenapa una rasa cerita  tu memang akan ada kaitan dengan una?
mungkin bukan sekarang tetapi akan datang
memikirkan benda gila ni
una jadi sewel(tak fikir pun sewel apetah lagi kalau fikir)
mungkinkah una terlampau terpengaruh sangat dengan novel tu?
una xske novel.. (LANGSUNG TAK SUKA!)
tetapi novel tu macam ada magnet yang menarik2 untuk una baca.
bila una dah start baca una terbuai perasaan sendiri
kenapa novel tu macam ada link dengan mimpi si MISTERI
yang pernah una cerita kat korang dulu
una tak berharap una ada jodoh dengan dia
dan dalam erti kata lain mintak simpang.
takut memikirkan kemungkinannya
una pun ambil langkah untuk buat tak faham aje..
una x fikir cerita itu satu kebetulan.
apapun una puji penulis novel ini
jalan ceritanya menarik
una tak boleh bagitahu tajuk novel tu atas sebab2 tertentu.

hati berbisik:kalau benar dia jodohku tunjukkanlah.
Post a Comment