November 5, 2010

saya sudah answer (katakan kenapa)

tadi una bukak email ..
ada new email.
erk..
dapat lagu kat bawah ni





Katakan kenapa kau buat malamku sukar untuk tidur

Menanti esok tiba untuk berjumpa

Katakan kenapa kau buat siangku asyik mengelamun

Kepingin untuk bersama denganmu

Katakan kenapa?



Ku jatuh hati padamu…

Mataku tidak lekang tak jemu-jemu memandang

Bak kata mereka ‘Yang terbaik dari ladang’

Memberikan perasaan teruja yang menggoda jiwa

Setabah mana hati akhirnya pasti mengalah

Apakah sudah masuk musim cinta?

tahukan lagu sape?
kepada orang yang bagi email ini
(kalau baca blog ini)
cara kamu tulis macam suda kenal saya kan kan kan?
n awak pun tahu setiap kali saya keluar
saya keluar dengan siapa kan?
answer for your question
saya tak boleh nak cakap kenapa
saya cuma boleh beritahu yang saya sudah berpunya
=)

 


No comments: