October 11, 2012

Apa jenis kereta ni? sila jawab please please......


 
waktu-waktu senggang dan lapang aku akan tengok video-video
vlogger yang speaking english dengan harapan supaya grammar aku bertambah baik
english  bukan bahasa ibunda aku, dah terang-terang lagi berspotlight aku ni malay
bukan campuran dan sekolah rendah  dulu pun sekolah kampung sebab duduk dengan opah dan atuk jadi aku ni kategori gadis kampung la ni.
umur aku 13 baru aku duduk dengan parents aku sebabnya  opah nak pergi haji :') dey achi!!! ni nak cerita pasal ape ni melalut pasal kisah hidup kau pulak ni?  *tepuk dahi*
jadi antara vlogger yang aku suka tengok ialah jinnyboys  ENGLISH and Manglish (sebab diorang suka cakap campur), Anuar hadi , Maria Elena dan  daiyan trisha (ada 1 je video dia bercakap, yang lain semua dia menyanyi  tapi aku adore dia sebab dia agak fluent)
banyak  juga ilmu yang aku dapat ceduk , aku duduk kat rumah ni tak tahu nak speaking dengan siapa nak jadi vlogger jugak memang harapanlah  dulu masa form 4 aku ada kawan nak speaking sekarang kami sudah lost contact dia pindah tsk tsk :')
 aku adalah jugak teringin nak cakap depan laptop
pura-pura hot (ada ke camtu?) ...
 tapi selalu jadi version kak maria elena tapi dia version cute
aku punya version muka mintak kena langgar dengan lori tayar 16
blog pun malas nak update, edit video pun tak reti :O


kak maria elena buat muka pelik tapi she still looks cute :)

\
yang ni version gegadis gorgeous. 
 
 
aku amat ingin mencontohi kejayaan dia sebagai engineer disebabkan aku berada dalam bidang yang sama engineering jugak cuma aku civil engineering.
tapi next time mana tahu hatiku terbuka untuk menjadi vlogger kan?
mungkin aku akan ada banyak haters lepas tu sebab muka aku yang tak berapa nak cantik.  *gelak kat diri sendiri*

 
oh by the way , sebenarnya aku nak tanya korang ni dah alang-alang post entry ni kan.. cuba korang tengok video dekat atas
apa jenis kereta yang perempuan cantik tu guna  ya?
aku rasa jenama ford tapi aku tak tahu model ape
aku tiba- tiba berminat pada kereta tu tengok pada saat 1.02 .
 
 
 
 
sama tak ? cuba komen.. thank you.
 
 
 
 
p/s: nak tanya pasal kereta termelalut pasal kisah diri sendiri dan idola dia pulak =-='
 
 
 
 

No comments: