October 10, 2012

Twins mimic Daddy's Sneeze | Sneezing Twins (super cute)


 
twins ni comel kan? apesal comel sangat entah...
rasa nak cubit-cubit je kedua dua makhluk ALLAH ni.
ni kalau jumpa manusia macam aku mahu kena serangan kiss hahaha
dalam keluarga aku tak ada twins jadi probability nak mendapat twins pun kurang, lebih mengurangkan lagi bila adik beradik aku tak ada siapa yang dah khawin sebab aku yang tua, dan aku patutnya khawin dulu. DAMN! gua dah berkenan gila kat baby ni!


eh korang dah baca belum entry pasal tudung cantik-cantik dan gorgeous? kalau belum klik sini
 
 
 
p/s: melihat video bayi comel tak semestinya aku nak khawin dah, itu naluri biasa seorang perempuan :)
 

5 comments:

Mohamad Fathi said...

alahai.. comeinyaaa

Unamn said...

haah comel gilaaa rasa culik je HAHA

Unknown said...

betul2..twins niy comel kan..rase nk ciom..mmg xnak lepas..hahaha..!!~

Unamn said...

haah rasa nak cium je pipi gebu tu.. eee geram je

Anonymous said...

cute gler baby ni doh! -tikah-