October 24, 2011

cabar kau.

telah berkakhir kem tu semalam
first of all nak cakap sangat happy semuanya dah berakhir
dan teruja sebab kem tu sangat lain dari kemibadah yang lain
every slot sangat bagus...

okay habis dengan kem
aku kena siapkan sikit satu je projek then aku boleh continue study untuk final
1 week to go memamg rasa berdebar2



haaaaaaa nampak tak debaran aku tu?
muka berdebar aku tu adelah macam ala-ala selena gomez sikit :P
*sumpah selena gomez tu tak ade kena mengena dengan kau una*

habis dah bahagian intro
(intro dah la kemain panjang , hey la budak ni)

aku sebenarnya agak terasa dengan sesetengah orang,
gurau2 jugak tapi jagalah hati kawan ok?
kelemahan kita semua bukan untuk di tayangkan kepada umum
karang aku senyap tiba2 jangan terkejut .


p/s: cabar kau

2 comments:

Unknown said...

jangan senyap2 tau una =)

Qib said...

kadng3 orang bguran\u x kena tempat =3