October 15, 2011

picture yang hillarious terguling2 aku bila tengok..

kawan-kawan adalah aset bernilai kita semasa hidup meskipun
korang tak boleh cagar mereka ke kedai pajak gadai untuk mendapat duit berjuta lemon

TAKPERLAR..
at least kawan2 banyak membantu hidup korang untuk  menangis,ketawa,belajar,
meniru.. eh3 silap 

hidup aku, walaupun kelihatan agak pathetic oleh kerana asyik dimention oleh puan tet tet tet tet ..  dalam kelas design 1
sekali pun tak pernah miss

aku boleh buat kesimpulan dia tak boleh tengok aku ketawa ,setiap kali aku ketawa aku mesti kena punye . =-='

tapi bila aku tengok gambar mereka2 ni
aku boleh gelak sambil guling2 atas lantai,gelak sambil shuffle pun boleh

nak tengok ke?

ini lah mereka




 dari kiri onchair, irfan , syuk


serius rugi gile aku tak pergi semalam T-T
tapi takpelah ade gambar ni boleh buat aku ketawa cukup dah
hehe

mereka menyambut birthday onchair semalam di mc donalds

hehe


p/s: aku tak boleh berenti ketawa .. HAHAHAHHA hahahha HAHAHHA

3 comments:

zoul said...

ahaha terbaek gamba tu...kelaka...best kalau ada fren2 mcm ni...idup x pnah boring...:P

Unamn said...

hehe mmg seronok.. ade kwn seperti mereka

Umie Nadhirah said...

oh tidakkkk hahahahaa..