October 8, 2011

jangan paksa aku tak biasa and happy saturday :)

selamat hari sabtu
harini aku sungguh ceria taktala mengetahui
harini aku sangat free setelah beerapa minggu tiada masa untuk terkinja2 umpama kanak2 riang seperti waktu dulu
sepatutnya event DDA (budak2 civil engineering) harini di balok
dekat desa village,aku tak pergi
banyak sebab aku tak pergi

1) aku kesiankan mama,asyik2 mintak duit. i have 5 siblings ok? and i'm the eldest.
4 after me semua sekolah, bawah aku stpm tahun depan. *so of course aku tak ada kakak ke,abang ke yang dah kerja untuk tolong parents aku,so faham2 lah ok?
2) hey come on ,aku pun nak rehat ok memandangkan nak dekat final,please leave me doin whatever i want
3)honestly, aku PMS... so boleh fikir kan kalau aku tak selesa tidur ramai2?
4)semua event aku pergi kecuali ini sahaja aku tak pergi tak ada salahnye kan?
5) aku nak spend time dengan my honey sayang,sementara ada waktu sebab lepas je aku habis diploma aku terus kerja sementara tunggu degree dengan pakcik aku,for experience and money of course. we will never meet each other for quit a long time.



hopefully semua orang lebih menghormati masa orang lain, i manage my time and not you.please ok,dengan menarik nafas berat aku mengatakan aku tak suka paksaan . thank you :)

p/s: it's my life not yours.

No comments: