October 18, 2011

perbezaan :)

selasa
harini selasa kurang indah sebab tak dapat bangun lewat
haha anak dara ape la aku ni
sebab ade kelas tambahan . bunyinye macam budak sekolah
tapi memang ade kelas tambahan design tadi >..<
malam tadi nota-nota subjek semua  pun aku dah  susun
umpama menyusun lauk di dalam pinggan
ahahaha  tak habis2 aku ni makan je kerja.
bila nak kurus tak tau.
eh korang pernah rasa macam terpelik tak. eh bukan ayat tu
maksudnya macam ni.. hurm ha.. rasa disadvantage ,rasa sedih,
rasa muram dan etc

sebab korang suka tengok seseorang tu, rasa nak kawan dengan dia tapi dia macam tak suka..
aiseyh.. >..<
pernah rasa tak?
hurm aku ni jenis suka bercakap jugak kadang2 dengan orang yang rapat

tapi bila aku  fikir balik
hurm mungkin la sebab aku ni berbeza dengan orang lain
something like mereka prejudis la
hurm tak apala mungkin aku tak layak kawan dengan mereka kot..

orang kata ,kalau orang tak suka dekat kita bersyukur la dia tunjuk
sebab kita tahu dia tak suka
better they treat me macam hell pun tak pe
sebab they give pain with the truth lebih bagus daripada comfort me with a lies.
that's doesnt make me happy pun kan kalau tahu last2 mereka tak suka kawan dengan kita.

aku memang tak suka orang hipokrit =)
kita tak boleh buat semua orang puas hati dengan kita
suka kat kita,
kita cuma boleh buat satu perkara sahaja
menghargai orang yang menghargai kita.

sekarang ni aku macam ni

smile like i never cry before, love like i never been hurt,

hurm and ya, that one more thing u should know
i'm never give people compliments  to please them
 i just say what my brain think

p/s: happy tuesday everyone ..get charmed :)

No comments: