October 19, 2011

selamat hari menetas :)

sempena birthday kawan aku 2 hari lepas
aku nak mengwish kat beliau la
ini bukan sekadar ucapan, tapi bukan juga karangan
nak bagi hadiah cheq tengah pokai ni
hahaha maka dengan ini..
terimalah entry tak berapa nak comey sangat lah.

hehehe

nama dia ain panggil je celine dion (^_^)v

entry ni special sikit sebab aku kenal dia ni lama dah..
sejak kps 1 lagi cuma kps  dulu tak rapat
kenal-kenal macam tu je.
mula2 dulu aku ingat dia sombong serius,dulu susah betul la aku nak tengok budak ni senyum
kami nama je satu kps, tapi sepatah kata pun tak pernah cakap dulu
kps tu hape?
kps tu kursus perintis siswa
before kitorang belajar kat ikip ni
ade kursus satu bulan untuk mengenali ikip
alam kolej ,rapatkan silaturahim
eceh.. ^_(

so start sem lepas baru la aku reti nak bersembang dengan dia ni
yela aku ni kan pemalu orangnya..(muntah )

sem ni pula kami boleh berjimba-jimba sekali
duduk satu baris beramah tamah
menari shuffle , mengorat jejaka ikip
(sesungguhnya statement tusengaja nak carik pasal .. karang perang dunia ke 80 aku dengan encik F)

okay ain , aku doakan berjaya dalam apa je kau buat
and selamat datang ke alam 20 an


WELCOME TO THE CLUB :)


p/s: dia ade lesung pipit comey kan?

2 comments:

Tea said...

nak kawan Una tapi aku talde lesung pipit

Unamn said...

hahaha nak ke?. tackle la hahaha