October 20, 2011

hari khamis yang longlai dan entry mari mencari mak mentua :P

selamat hari khamis pada semua,
harini aku lemah lesu dan longlai,
esok camp aku paling tak suka camp bila dah nak final ni
serius aku tak gemar
bukan ape temah.. aku ulangkaji pun tak habis
*yela una macam mana nak habis kau sibuk berangan je *
kenapa harus ade camp? why..........? why?

otak aku telah set setiap hari sabtu ahad aku nak berehat
tapi camp yang start esok pagi sampai ahad ni
betul2 meragut kegembiraan hati yang melonjak2 ni
taktala memikirkan sabtu ahad adalah cuti.
DAMN!

tahukah korang bahawa aku suka bangun lewat?
tahukah korang bahawa bergolek-golek dalam selimut di hujung minggu adalah aktiviti peberet aku yang paling sahih?

 (eeeeeeeeeeeeeee pemalasnya budak ni, anak dara ape ni?)


siapa cakap tu ? meh aku cili2 mulut dia.
dilarang mengumpat di dalam hati ,
senyum2 tak pe ^_(

hurm normal la kalau aku macam tu , jangan tak tahu pula
aktiviti peberet selepas makan dan tidur adalah senyum sorang2
HAHAHAHA

memang tak menjaga reputasi betul aku ni.
PERHATIAN
jika anda berusia 40 an dan 50 yang mempunyai anak lelaki lingkungan 20 an yang kacak, kaya ,kaki senyum
sila abaikan apa yang saya tulis diatas .. saya merapu jer tu 

sebenarnya saya  ni baik ...(daripada aku kau terus ubah jadi saya)
sopan santun.. err berbudi bahasa..
agak2 bila makcik nak masuk meminang saya untuk anak makcik tu?

hehehehe*sambil ketawa sopan..


p/s: hahaha dari semalam aku cari point.. mintak2lah dia tak baca blog aku ni. perang dunia lagi aku karang (^_^)!'



2 comments:

Unknown said...

habes la mak mertua sekolahkan una jadi gadis melayu..
hahaha =)

Pocket said...

camp tu untuk apa nyer plak?
tengah tengah nak exam diorang ajak kemah nyanyi nyanyi dalam utan lagi?
(Pocket buat buat tak paham)

kalau gitu memang kamu patut amik MC jer, buat buat sakit :)