July 19, 2010

siapa orang misteri itu?

pernh x korg mimpi kn seseorg yg korg xpernh kenal
n tbe2 korg terjumpa dia kat dunia nyata?
cerita ni dh lme dh tapi sebb xder idea nk tulis entry
aku nk cter pnglamn  aku
mse aku form 2 aku pernah mimpikan seorg lelaki
dia x berckap.. dia diam jer..
2 bulan berturut2 tu aku mimpikan dia..
nama dia pun aku xthu siapa..
tiap2 mlam aku mimpikn dia
aku nmpak apa rutin hidup dia..
oh dia suka main basketball walaupun x berapa tinggi
orangnya berkulit putih
sebab dia aku berjaya wat sebuah novel yg aku xpernh bgi siapa2 pun bce
aku xthu knpa sepnjng 2 bulan ilham tu dtg..
mcam tgn bergerak sendiri jerp..
selepas 2 bulan novel tu pun siap
dan aku tak mimpikan dia lagi..
aku rindu jugak nk mimpikan dia..
lme2 aku dpt terima hakikat aku xkn mimpikan lelaki misteri tu lagi..
masuk form4 aku pindh skolah tnik
n aku pun join perstuan silat kat skolh aku.
so,knelah beli baju silat kn?
mkcik ku kt pj ambik aku dia bawak aku pergi carik uniform silat
kt sekitar kl..
time tu aku tunggu luar kedai jerp,aku segan
hehehe aku gemuk t krg org kedai tu cm xcaya aku msuk silat an
so mase tu la aku tersermpak dgn seorg lelaki yg rupanya sebijik macm
org yg aku pernh mimpi tu!!!
 aku tengok jerp dia..terncengang2 aku.
dia pakai unifrom skolah..
nk thu skolah mne?
chong hwa high school
n aku cam terkena cas elektrik bila aku nmpk dia pakai rantai berbentuk T
korg paham2 la kn tu rantai ape?
aku ingt dia xperasan aku tgok dia.
dia pndng aku dia senyum.
pas2 kwn2 dia pakai bju cam bju bsketball ajak dia blah dri situ
sah dialah org yg aku mimpi tu
tapi kenapa aku mimpi dia?



p/s:cuma aku thu aku ader terdengar dia berbahasa siam..
            siapa dia? ape kaitan dia dengan aku? penuh tanda tanya..

22 comments:

Unknown said...

wowww misteri nie...

Qib said...

huhu.. mimpi kadamh3 mainan syaitan.. jgn percaya sngat.. ok

Sekian. Eh. Ada update la. Jom singgah!

Wo ai ni♥

Unamn said...

@ pin qib
maybe btul ckp u tpi nthlah.. tpi xkn smpai 2 bulan i mimpi dia xpenah miss.. urmm.. musykil

Unamn said...

@ ash
tu la ash.. una pun pk gk knpa nth
hmmm nevermind
i got my b already..
xperlu pk pasal lelaki misteri tu lagi..

mr koko said...

bru abg nk merajuk.. nsb baik syg ckp syg ader abg.. hehe.. nunite cygku

Unamn said...

@ mr koko
nunite gk b ucuk.. ngeh3

Umie Nadhirah said...

bestnye ....

Umie pun nak mimpi cam gitu lah..

Unamn said...

hehe.. jom mimpi sme2.. =P

FCUTEAM said...

hmm.. mungkin jodoh.. ^__^ haha





Aiz latest entry
Aiz return.. haha.. memang takleh blah

ingin buat link seperti ini juga? Klik disini

yui said...

hye~

if u r certain yg mimpi tu betul...maknanya ada sumthin la... mimpi xmembawa makna apa2 tp klu mimpi yang menjadi kenyataan lain cerita...huhu

~bye

Unamn said...

@aiz
xberharap pun berjodoh dgn lelaki misteri tu.=)
hehe
wa.. lme x nmpk aiz.. jap2

Unamn said...

@ yui btul gak tu.. maybe saje2 jer kot mmpi tu..
erm xperla.. dh lme dh pun kn? skrg una pun dh 19.. hik9..

Unknown said...

alooloorrr...sweet r korang...dalm belog ley manja2 huuuhhhhh jelesss hihihih ;p

Unamn said...

@ ash
aolo jeles yer ash .mnje ngn ash la pas ni ekekeke..=P

Unknown said...

hahahahah...so sweet lah u punya hubby...ash punya hubby huh...xmaw cam tu hihih...

Unamn said...

ala .. hubby u mesti ade kelebihn kan?
haha..
^_^

Unknown said...

hahah kelebihan die ..die suke lukis muke ash versi katoon huhuh

Unamn said...

haa.. tu yg best ash.. hik9..=)
bf una ta pndai lukis..
nyanyi pun dia ta pndai.. hik9..
dia cuma pndai wat lawak

fiezafie said...

hye2 una.....wah..nk bce novel tue..boleh?..heeeeeeeeeeeee...mimpi tue salu time bile je?...

Unknown said...

haahah okiez lah tu pandai wat lawak terhibur ..nk marah po xjadi wheeee

Unamn said...

@ fieza..
una dh lame tk mimpi..
una mimpi 2 bulan je.. tiap2 mlm una mimpi selama u bulan tu.. dh lme dah sekitar thun 2005.. mse una form2.. urm awal bulan disember smpai hujung bulan 1

Unamn said...

@ ash ekekeke..
yerp2 kdg2 lawak dia tu leyh wat una mrh .. suke mngusik la dyer tu