April 19, 2015

Fast and furious 7, TGIF kinda weekend



semalam aku ada urusan and kebetulan dekat je dengan shah alam .alang alang keluar tu dia ajak aku tengok cerita fast and furious 7 . Oleh sebab phone aku dah sedia ada application gsc , aku la yang tolong belikan tiket. actually kitorang beli tiket ni awal lagi sejak aku tahu ada urusan tu aku dah siap siap beli tiket(dia bayar aku tolong beli je).nasib baik semalam sempat haha. sebab selalunya perancangan aku ke laut. Hehehe. sampai sana dalam pukul 10.30 yelah bukan jauh sangat pun shah alam tu dengan rumah aku. settle urusan tu dalam pukul 11. terus kami jalan jalan dalam tu. memang tempat tu ibarat rumah kedua aku pun. masa aku tinggal kat sana boleh kata tiap tiap minggu pergi situ. kadang kadang waktu kerja pun lunch dekat situ.



guna ini bila anda malas nak beratur panjang. atau kesuntukan masa.
kalau masa tu boleh beratur barisan tak panjang lebih baik beratur sebab beli dekat gsc apps ada tax lebih sikit kalau 2 tiket je tak rasa sangat kalau bawak whole family 7 orang ke better awak beratur je ye? save duit! :D
 So after movie session selesai(fast and furious 7 was awesome) kami pun pergilah cari tempat makan. secara jujurnya sepanjang hidup aku aku tak pernah makan tgi. really. tak tahu nak kata aku takut ke apa? aku fikir tgi tu mahal sesangat sampai 2,3 ratus(yelah aku kan tak kerja,duit harap pada bussines part time yang tak seberapa ini yang inshallah akan usahakan menjadi mata pencarian aku sepenuhnya lepas ini) padahal harga dia standart kenny rogers or seol garden je.even cheaper than seol garden. pada pendapat aku la sebab aku makan berdua semalam kena rm76.59 inc tax. kitorang ambik meal for 2 person . rm45.90 je untuk 2 orang . sebab meal for 2 tu tak ada air kami kena tambah order untuk air. si dia ambik strawberry surpise and aku pulak ambik lemonade slushy. 



ini adalah chop house chicken . mula mula aku nak try taco tapi sebab perut aku lapar. aku ambik ini. memang tak menyesal ambik ni sebab rasa dia memang sangat sangat sedap. kira mahalpun kau bayar memang berbaloi.

herbs dia pedas menyengat tapi sedap. sesiapa belum cuba this menu is definitely worth it.cuba dulu baru tahu.:D


Meal untuk 2 orang ni apa kami dapat? 2 main and 1 appetizer.
untuk 2 main course ni kami berdua ambik meal yang sama iaitu chop house chicken .
1 appetizer dia aku pilih bruschetta.

Muka orang kekenyangan.hahaha! dia ni paling susah aku nak ambik gambar dia kalau dapat ambik pun dia buat muka. semalam angin dia baik so dapatlah
senonoh sikit gambar .
lepas je gambar ni diambik dia gelak macam orang gila. penat berlakon serious dia kata. Hahaha serious kalau banyak banyak gambar dia dalam gallery phone aku mesti gambar dia tengah gelak, blur dan sebagainya.

lepas makan kami sambung jalan jalan serata mall tu. dia nak belikan aku shawl satin ala ala mia ahmad tu. tapi semalam kitorang tak jumpa yang berkenan di hati.takpelah next week kan ada? kitorang keluar semalam sebab nak celebrate atas dia punya achievement. achievement apa? biarlah rahsia.


kepada yang tinggal berdekatan di setia alam, shah alam, klang dr azizan ada buat seminar minggu depan di setia convention centre .seminar start pukul 8 sampai 1 . boleh beli tiket sekarang. tiket untuk seorang ialah rm50 kalau anda datang bertiga anda perlu bayar rm30 per person sahaja. beli tiket sekarang di http://www.hidupluarbiasa.com/






P/s: tak sabar nak pergi seminar! :)

No comments: