April 28, 2015

My Bawal Project Review





sabtu lepas seperti mana aku bagitahu di entry lepas aku ada urusan di shah alam iaitu di sacc sebelah setia city mall. pada sabtu dan ahad ada booth booth di buka disana, macam macam ada jual antaranya makanan, pakaian, aksesori, tudung pelbagai jenama,t shirt lelaki even tempat memanah pun ada. aku melewati satu booth iaitu booth tudung , setelah di ajak oleh dia aku berenti la kat situ. terbalik kan? patutnya perempuan yang berhenti, ni dia yang berhenti. dia nak sangat tengok aku pakai bawal macam mia ahmad tu.orang nak belanja, kita ambik jelah! :D. bawal satin jenis kain berkilat tu.ini bawal tersebut , kualiti memang tip top tak tipu. aku tak ada nak puji  saja saja ya. kalau tak elok aku tak review. lagipun aku bukan blogger famous , entry ini BUKAN entry berbayar. jadi jangan risau :D


warna puprle tu material dia cotton crepe, warna dia cantik aku suka, and gold ni bawal satin lebar gila sesuai untuk menutup dada anda  saudari sekalian.


ni cara nak contact my bawal project. support bussines sesama kita .
sama sama maju sama sama berjaya gittew

ni test pakai je, sorry aku memang spesis serabai sikit. terimalah beta dengan hati yang terbuka
hahahah.salah satu sebab aku tak suka pakai bawal ialah sebab pipi tak boleh sorok,
but anyway i love both colour sebab dua dua warna nampak macam cantik di mata aku.


sekian itu sahaja entry review kali ini.


P/s:nak  download movie tak lepas lepas ni! :D 



No comments: