August 19, 2011

bakal-bakal engineer menggila di tempat awam :)

okay malas nak cakap banyak ni entry bergambar tengok saja gambar2 kami ni okeyh? credit to que sebab dslr ni dia yang punye  teheeeeee :D




okeyh dari kiri ain,paan,aku,atas aku(syazwan),adib,irfan(yang tengah nganga tu)onchair,and last sekali haziq :)

nampak ceria kan diorang? huhu sumpah aku suka tengok pic ni

jejaka2 macho ni bakal2 engineer,and of course yang seluar short tu,setiap sem dekan okeyh? pernah he's almost 4 flat.

gambar2 kami  yang buat peace  tu ayu

que,cik lia(aku suke panggil dia arnab haha) and fyfah ..
comel kan diorang?

muka2 bahagia :)

okeyh jangan tertipu yang baju merah tu nampak soft2 camtuh kan?
haha dia suka usik aku dengan ayat gedik santai dia.. hehe
hujung sekali wawa,tengah tu budak course lain ala.. saje je ajak sekali :)

siti  dengan kak fiza(yang pegang phone)

yang tudung putih tu echa,coursemate una gak tapi terpaksa meja asing tak muat,
and 2 orang lagi tu budak bilik una tehee :D kak marni tudung kelabu,fiza tudung hitam

yang ni korang jangan tanya ni mestilah aku dengan mr bubush kesayangan aku tu :)

ni pulak aku,bergambar depan pub tapi aku bukan kaki pub okeyh?
masuk pun tak pernah harap maklum :)


p/s:kenangan ni aku sengaja coretkan dekat sini,nanti bila rindu korang boleh baca  balik ;)

1 comment:

Umie Nadhirah said...

kenapa mereka hengsem? haha

una, gebunya you... :D