August 17, 2011

fuh! ini memang peberet una!kawal sikit air liur tu!

semua orang ada favourite masing2 ,walaupun ade sesetengah makhluk tak suka ape yang kita suka nevermind.let it be.. kalau semua suka ape yang kita suka kan susah? susah nak dapat stock pulak.

una suka ini
ni una selalu ratah bila kat rumah,keji tak una?
hahaha kesian adik2 tengok kakak dia lahap,
bila kat kuantan tak dapat beli,una miskin kat sini.. sobs ;(



mama mia..
 haha kalau makan ni anak raja datang nak 
berkenalan pun tak peduli dah .. kih8

ketam masak merah.. 
ah meronta mahu balik rumah.. T-T

kerabu perut ,nyummy2 sedappppppppppp korang
betulllll sedappp  sambil jilat lengan *huh! tak senonoh!*

ketupat ni memang bagus sangat una tunjuk memandangkan masing2 tengah mood raya.. yehaaaaaaaaaaa una nampak dah ade yang tanda2 kelaparan tu.
chaiit! lek lu.. sabar arr..
kawal sikittt.. kawal sikitttttt airr liur tu :P



p/s: una rasa, suami una nanti bakal mempunyai perut boroi.. jyehhh! :P
Post a Comment