August 27, 2011

hidup ni rumit.. =-='

masalah
semua orang ada masalah,sama ada kecil atau besar
yang nak korang ingat atau tak..
tapi yang paling berat bagi aku masalah family
entahlah aku bukan nak buka pekung di dada
tak ...
tak pernah cuma aku harap semua ni ada penyelesaiannya
terlalu rumit untuk aku cerita
kadang2 rasa nak je hentak kepala sampai pecah
tapi kalau aku hentak kepala aku banyak kali pun masalah tak selesai
masalah bukan datang dari aku
datang dari manusia.. a.k.a makhluk hidup ,boleh fikir sepatutnya
ada otak,ada semua cuma tak reti fikir.
nampak tak aku geram?
aku tak tahulah silap sape,aku tak pernah terfikir pun benda ni akan jadi dalam family aku
asalnya semuanya baik2 sahaja tapi sekarang makin lama makin teruk
kadang2 aku rasa nak "selesaikan " je semua ni
walaupun lepas tu aku yang " selesai"

BUNTU!BUNTU!

p/s: ya Allah hentikanlah ujianMu ini ..;'(
Post a Comment