August 8, 2011

bersinar2,silau2,sakit2 ouh mati dah!

selamat hari isnin semua
for those yang bekerja tu mesti hari isnin paling korang benci
yeah me too..
tapi memandangkan una rasa nak berubah
*boleh ke una ni?
*aku tak percaya budak ni nak berubah.
*what ? una nak berubah? langkah mayat aku dulu






chait! sampai hati korang..
hey! apekah ?





8.15  pagi
hari :isnin
tarikh :8/8/2011


una tak sempat snap muka una yang T-T
una ade eyebag ..
eyebag una besau..
kalau bungkus nasi lemak pun muat rasenye ..

una saje tak nak tunjuk eyebag una takut korang lapar
huh ? ape kaitan?


p/s: korang2 betul ke kalau kita jatuh cinta mata kita bersinar? :)
ya da ya da..



Post a Comment