August 18, 2011

kalau tiada aral melintang pukang.. maka....

puasa-puasa begini tambah cuaca panas dan terpaksa menghadiri kelas petang memang memenatkan juga.di tambah dengan dugaan2 melihat budak2 melintas tak tahu malu makan eskrem cornetto-oh tergoda jua aku melihatnya.

sehingga terasa ingin  di hati ini memberi penampar barang sedas dua.




kucing ni mengidam penampar jua agaknya ye?

semua orang tahu kita dah 3 minggu puasa ,
semua orang tahu kita dah nak raya
tapi tak semua orang tahu bahawa tahu ni tahun terakhir una berpuasa
bersama rakan-taulan una sahabat handai di kolej ini,
tahun depan nak jumpa?
belum tentu lagi panjang pendek umurnya,rumah pun jauh kemain,
sorang utara ,sorang barat,sorang timur,sorang selatan
sorang bla bla bla.. afghanistan.. bla bla bla bangladesh..
(yang 2 atas tu tipu)
mungkin gergasi selangkah dua je..
tapi suka diingatkan una manusia jadi tak dapatlah berbuat demikian.




jadddiiiiiiiiiiiiiiiiiii..(sila baca cara tamil)
mari  mari mari .. yengga yengga
calo bette!calo calo calo!!!




masa:pukul 7.00 malam
venue: pizza hut megamall kuantan
theme: suke korang la jangan tak pakai baju sudah


benda ni untuk budak2 DDA ( diploma kejuruteraan awam kerjasama UTM)

p/S: ;'( mesti rindu kan nanti? DDA the best 


Post a Comment