August 11, 2011

mangsa-mangsa keadaan yang tak dapat lari :)

selamat pagi ,selamat malam
entry ni una buat khas untuk kawan -kawan una
yang jadi mangsa  make up :)

una tak perfect
una mengaku tak la setanding make up artist
or mak andam
just do it for my self
ape orang kate kepuasan diri :)
setakat nak kuar2 gi warung pak leman tu tak de hal la
har har har




so malas nak banyak cakap tengok je la pic kat bawah ni

subject: nurul hafizah
theme: xder theme men blasah je



subject: nur wahidah a.k.a wawa
theme: soft natural arabic :)



subject :siti nur fatihah
theme: hmm xde theme

model ke 3 ni ade sikit salah la
lupa nak blending make up betul2
btw  thanks kat korang2 yang sporting habis :)

p/s:diri sendir? tak make up,len kali la nak tidur ni bubbye!
Post a Comment