October 25, 2010

eh,sedapkan?

ok late update lagi
 kau sengaja kan una?
 hehe
camni
memandangkan una tengah lapar
una nak cakap pasal  makanan
pergh!!!!!!!
una memang suka makan fast food,
western food,eastern food,kutub utara food kutub selatan food
ok tipu ok tipu..
haha
una pelik ngn roomate una
dia xske sayur,dia tak suka pedas
eeeeee geram jer sayur tu bagus tau
una ni memang peminat sayur
that's why la kenny rogers selalu kena serang
and and and
UNA MEMANG PENNGEMAR MAKANAN PEDAS KAw3
una xberapa minat makan berkuah makan dengan nasik
kalau pun ade yg una minat
itu hanyalah.. kari ayam black pepper sahaja!
n makan cicah sos cili(not sos tomato ok)

wahhh.......... memang lepas tu una makan seguni beras terus habis
(hyperbola jer tu)
una memang penggemar kari
yang kuah di pekat
tpi xlah pekat sgt
n ade rase rempah
ouh!!! damn .. rase nk rompak semua kilang rempah
lagi2 kalau makan kari penang
syyoooooooooookkk!!!
bau rempah dia je dah boleyh buat una terbang tinggi -tinggi
(haha alang2 terus promote blog hamzah ian)
shara jangan marah..;P
nikmat tuhan bagi
 memang lidah una i memilih sikit'
 makan ikut mood
mood kata harini nak makan ayam..
memang kalau seekor ayam pun habis
nyummy3...


warning:si teddy una ni tgh lapar.. jauhkan diri kalau xnak kene makan

Post a Comment