October 15, 2010

mimpi indah datang kembali ;)

hye readers..
 sorry una menghilang sekejap
ingat tak kat SINI
una ade cakap yang  una mimpikan seseorang yang una tak kenal
 selama 2 bulan berturut
 kisah tu kan dah lame kan.. dah 3tahun.
n una pun ade cakap una pernah terserempak dengan dia di dunia nyata kan?
dan yang memeranjatkan
una bermimpi dia sekali lagi
malam semalam
una mimpi dia .. kali ni mimpi dia bukan pasal hidup dia
tapi pasal kami berdua
una terkejut muka dia dah nampak matang sikit tapi air muka dia tetap sama
tenang sangat.
background dia
kat sebuah hostel
macam hostel IPTA.tapi sekarang una kan belajar kat kolej swasta.
nevermind
k dalam mimpi tu.. una tengah nak angkat beg baju berat2 nak naik tangga
sebabnya una baru balik ke hostel
kena gantung hostel sebab melanggar peraturan(una mmng mcm tu.. tpi xpnh kene agi)
tiba dia dan seorang lelaki juga mirip dia datang nak menolong.
una bagi je la dia angkat
then  sampai depan bilik dia pun senyum lepas tu pergi.
n ntah macam mana tibe2 una kat taman bunga
tengah tenangkan fikiran
dalam mimpi una banyak musuh
n ade orang cuba nak bunuh una
dia datang tolong una
n kami ibarat bercinta di dalam mimpi
sebelum una bangun tidur
dia peluk una sekali.(xpe kn? mimpi je)
then una terjaga..
jam pukul 4 pagi.
sampai sekarang una keliru
apa hubungan kami sebenarnya.
 dan kenapa mimpikan dia lagi setelah 3 tahun
n orang itu WUJUD
una takut mimpi ni jadi kenyataan
sebab una sayangkan bf una yang sekarang
walaupun sebenarnya
hampir 90% mimpi una jadi kenyataan
n una harap mimpi ini termasuk dalam mimpi 10% tak jadi kenyataan tu



Post a Comment